تور استانبول نوروز و بهار 1401 ( فروردین اردیبهشت خرداد )

تور استانبول نوروز و بهار 1401 ( فروردین اردیبهشت خرداد )
1400/12/14 ترکیه

تور استانبول نوروز و بهار 1401 ( فروردین اردیبهشت خرداد )

تور استانبول نوروز و بهار 1401 ( فروردین اردیبهشت خرداد )

تـــوراستــــانبـــول نـــــوروز 1401

آبگینه پرواز سنباد مجری مستقیم تمام تورهای داخلی و خارجی و زیارتی بروزترین و مناسب ترین قیمت ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد .

تور استانبول


مشخصـــات تـــور (پکیج اول ):

4 شب و 5 روز

رفــت و بـــرگشت هواپیما ایران ایر تور

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

بیمه مسافرتی با پوشش کرونا

اقامت در هتل با صبحانه

 گشت شهری  با ناهار

راهنمای فارسی زبان 

تـــوضیحــــات تــکمیلـــی :

تکمیل  و دریافت فرم QR COD برای مسافرین بطور جداگانه قبل از عزیمت به کشور مقصد الزامی میباشد.

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.

بیمه مسافران بالای 60 سال الزامی و هزینه آن جداگانه از مبلغ تور محاسبه و به عهده مسافر می باشد.

پرداخت 50% مبلغ تور در هنگام ثبت نام الزامی است.

کودک زیر 2 سال 850.000 تومان 

در مــــورد سفـــر به کشــــور زیبــــای استـــانـــبول :

استانبول

استانبول، شهری باشکوه، زیبا، تاریخی و توریستی است و همچنین از بهترین مقصدها برای تورهای تفریحی یا مسافرت‌های چندروزه به شمار می‌رود.

شهری که نامش در طول تاریخ بارها به سر زبان‌ها افتاده و از اهمیت تاریخی بسیار زیادی برخوردار است. پادشاهان متعددی در آن فرمان‌روایی کرده‌اند و نام این شهر طی فراز و نشیب‌های مختلف، چند بار تغییر کرده است. 

قسطنطنیه، کنستانتینوپُل، ایسلامبول و حالا، استانبول! سومین کلان‌شهر بزرگ خاورمیانه و برگزیده به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال 2010 که هم‌جواری آن با دریای سیاه و دریای مرمره، استانبول را به شهری بی‌نظیر تبدیل می‌کند که سفرکردن به آن را به هیچ وجه نباید از دست داد!

همچنین شما برای تجربۀ یک سفر جذاب و ارزنده از لحاظ اقتصادی به استانبول، می‌توانید از پکیج‌های تور استانبول که توسط آژانس مسافرتی آبگینه پرواز سنباد ارائه می‌شود، استفاده کنید.

محبوب‌ترین تور در میان تورهای خارجی، تور استانبول است.تنوع جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول به قدری زیاد است که با سلیقه هر نوع گردشگری از سرتاسر دنیا مطابقت می‌کند و این دلیل جذاب بودن تورهای استانبول در میان مردم دنیا است.

بخشی از شهر استانبول در قاره اروپا و بخشی دیگر در قاره آسیا قرار دارد. استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه است و تنگه بسفر استانبول دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می‌کند. تقریبا همه گردشگران در تور ترکیه استانبول حتما از تنگه بسفر و پل بسفر دیدن می‌کنند. تور استانبول در مقایسه با تورهای دیگر ارازنتر تمام می‌شود.

به ویژه تور لحظه آخری استانبول که قیمت پایین تری نسبت به تورهای دیگر دارد. پرواز استانبول از شهرهای مختلف ایران در ساعات مختلف شبانه روز با ایرلاین های ایرانی و خارجی انجام می‌شود.

استانبول سه فرودگاه بین المللی دارد. فرودگاه جدید بین المللی استانبول که بزرگترین فرودگاه اروپا است، فرودگاه بین المللی آتاتورک، و فرودگاه بین المللی صبیحا. اخیرا پروازهای ایران در فرودگاه جدید استانبول بر زمین می‌نشینند. بهترین و راحت‌ترین راه سفر به استانبول ترکیه، خرید تور هوایی استانبول است.

پکیــج دوم تــــور استانبــول 4 شــب و 5 روز

تور استانبول پکیج دوم

راهنما ویزا برای سفر به استانبول

شهروندان ایرانی برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نیازی به دریافت ویزا از کشور ترکیه یا همان ویزا استانبول ندارند. طبق قوانین ترکیه شهروندان ایرانی بدون دریافت ویزا می‌توانند به مدت 90 روز در کشور ترکیه به طور قانونی و بدون مشکل به منظور گردشگری اقامت کنند.

همچنین، مدارک لازک برای سفر به استانبول پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 7 ماه است. سفر به استانبول بسیار آسان است و دردسرهای تقاضای ویزا و پرداخت هزینه‌های اضافی را ندارد و هر لحظه که تصمیم بگیرید می‌توانید چمدانتان را ببندید و راهی سفر با تور استانبول شوید.

چه زمانی برای سفر به استانبول مناسب‌تر است؟

شهر استانبول در هر مقطعی از سال جذابیت‌های منحصر به فرد خود را دارد. به طور مثال در اوائل فصل بهار و در طول این فصل، استانبول از لحاظ آب و هوا در شرایط بسیار مطبوع و بی‌نظیری قرار دارد. به علاوۀ این که وجود شکوفه‌های نورسیدۀ لاله(که استانبول از مهم‌ترین کشورها در پرورش آن است)،

رنگ و لعاب فوق‌العاده‌ای به این شهر داده و استانبول را از چیزی که هست هم دلپذیرتر می‌کند. همچنین در فصل بهار، برندهای لباس در استانبول از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌تری نسبت به بقیۀ فصول سال بهره‌مند هستند. اما این مسئله به آن معنا نیست که فصول دیگر برای سفر به استانبول مناسب نیستند.

اتفاقاً وجود دریا در اطراف این شهر، استانبول را به شهری مناسب برای یک مسافرت تابستانی تبدیل می‌کند. وجود یک دریای نیلگون و زیبا و یک ساحل مدرن و باکیفیت، شاید تمام چیزی باشد که شما برای یک استراحت دلچسب به آن نیاز داشته باشید.

همینطور بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر که در تقویم فارسی همزمان با فصل پاییز است، جزو زمان‌های مناسبی است که در آن می‌شود با توجه به آب و هوای نه چندان سرد استانبول، در آن چرخ زد و بناهای تاریخی حیرت‌انگیز را مشاهده کرد. میانگین هوا در فصل پاییز برای استانبول چیزی حدود 19 درجۀ سانتیگراد(در گرم‌ترین حالت) و چیزی حدود 12 درجۀ سانتیگراد(در سردترین حالت) است.

در زمستان، به دلیل سرمای هوا و بارش برف، مخصوصاً در ماه‌های دسامبر و ژانويه، تعداد توریست‌های استانبول با کاهش مواجه می‌شود.

استانبول

تورهای استانبول

تورهای استانبول اقتصادی‌تر از خرید بلیط و رزرو هتل به صورت انفرادی هستند. آژانس‌های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و رزروهای متعدد هتل، سفر به صرفه‌تری را برای شما فراهم می‌کنند.

تورهای استانبول معمولا شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترنسفر فرودگاهی و گاهی گشت شهری می‌شوند.

برای تورهای استانبول شما کاملا آزاد هستید که برنامه تفریحتان را خودتان بچینید یا در تورهای شهری ثبت نام کنید و با گروه همراه شوید.

با توجه به طرفداران فراوانی که استانبول دارد، آژانس‌های مسافرتی زیادی تورهای استانبول را برگزار می‌کنند. پس بهتر است شناخت دقیقی از تورهای استانبول پیدا کنید تا تصمیم بهتری بگیرید. 

تور استانبول هوایی؛ بايدها و نبایدها

تور هوایی استانبول راه سریع و سیر و به صرفه‌ای برای سفر به استانبول است. در تور استانبول هوایی، شما در عرض تقریبا سه ساعت و نیم به استانبول می‌رسید و با کمی استراحت، می‌توانید گشت و گذارتان را در شهر آغاز کنید.

در ابتدا تورهای هوایی استانبول فقط از تهران پرواز داشت، امّا به مرور با احداث فرودگاه‌های بین‌المللی در شهرهای دیگر و توسعه ارتباطات، پروازها بیشتر شد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

البته تورهای هوایی استانبول از تهران آنقدر متعدد است که به راحتی می‌توانید از میانشان انتخاب کنید و آن توری که با معیارهایتان هماهنگ است را انتخاب کنید.

نکته‌ای که باید در تور استانبول هوایی توجه کنید این است که اگر به قصد خرید به استانبول سفر می‌کنید، محدودیت بار پرواز را فراموش نکنید.

زیرا اگر بیش از حد مجاز بار داشته باشید، لازم است جریمه پرداخت کنید. همچنین مراقب پذیرش بار از سوی دیگران هم باشید، گاهی ممکن است افرادی در فرودگاه از شما بخواهند بارشان را با شما تقسیم کنند که جریمه پرداخت نکنند، سعی کنید از پذیرش بار دیگران خودداری کنید که بعدا دچار دردسرهای متعدد نشوید.

استانبول

تور استانبول زمینی؛ مزايا و معایب

تور زمینی استانبول انتخاب دیگری برای سفر به استانبول است. امّا مزیت و عیب تور استانبول زمینی چیست؟ معمولا آنهایی که قصد سفر به استانبول دارند به دو دلیل ممکن است تور زمینی استانبول را انتخاب کنند: یکی هزینه کمتر و دیگری محدود نبودن حجم بار برای آنهایی که قصد خرید کردن فراوان دارند.

امّا در کنار این دو مزیت، باید به این مسئله هم توجه کرد که تور استانبول زمینی بسیار زمانبر است و شما ساعات زیادی را در مسیر هستید.

تور استانبول زمینی به دو شکل برگزار می‌شود:

1- تور زمینی استانبول با قطار

2- تور زمینی استانبول با اتوبوس

البته پس از همه گیری بیماری کرونا، تور زمینی استانبول با قطار فعلا برگزار نمی‌شود، امّا تور زمینی استانبول با اتوبوس در اوقاتی که مرز زمینی ایران و ترکیه باز است، همچنان برگزار می‌شود. در تور زمینی استانبول با اتوبوس نزدیک به 30 ساعت در مسیر خواهید بود.

 این تور زمینی معمولا از تهران برگزار می‌شود ولی چون در نهایت از مرز بازرگان تبریز وارد ترکیه می‌شود، می‌توانید از تبریز هم به تور زمینی استانبول بپیوندید.

گر چه مسیر تور استانبول زمینی طولانی است، امّا اگر از سفر جاده‌ای لذت می‌برید و تحمل مسیرهای طولانی را دارید، چشم‌اندازهای بی‌نظیری در انتظارتان است که هیچ وقت با سفر هوایی نمی‌توانید آنها را تجربه کنید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS