تور استانبول نوروز و بهار 1401 ( فروردین اردیبهشت خرداد )
1400/12/14 ترکیه

تور استانبول نوروز و بهار 1401 ( فروردین اردیبهشت خرداد )

اولین قدم برای انتخاب مقصد، شناخت آن است. از این جهت در ابتدا به معرفی شهر استانبول می‌پردازیم تا نگاه دقیق‌تری به این شهر پرطرفدار داشته باشید.استانبول از شهرهای بسیار معروف و مهم کشور ترکیه است که در شمال غرب ایران واقع شده است. قرار گرفتن این شهر در منطقه پر حادثه خاور میانه، سبب شده آثار تاریخی فراوانی در این شهر یافت شود.

تور آنتالیا زمینی 1401
1400/11/09

تور آنتالیا زمینی 1401

پیش از خرید تور آنتالیا و بستن چمدان سفر بهتر است که اطلاعات ضروری درباره این مقصد را اختیار داشته باشید تا بتوانید به خوبی از امکانات تورهای آنتالیا بهره‌مند شوید. آنتالیا از شهرهای ساحلی توریستی واقع در مدیترانه و جنوب غرب ترکیه است؛ که از شمال با شهر بوردور و اسپارتا، از شمال شرق با قونیه، از جنوب با دریای مدیترانه، از شرق با شهرهای کارامان و مرسین، از غرب با شهر مولا و از جنوب غرب با شهر کمر احاطه شده‌ است.

تــور اسپــــانیـــا نــــوروز 1401

اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در شبهجزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد.سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است

تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

در تور آنتالیا سفری دلچسب به شهر تفریحی آنتالیا کشور ترکیه که دارای بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی، سواحلی همراه با هتل های بزرگ می باشد را شروع خواهید کرد.

تــــور کــــربــــلا
1400/10/22 کربلا

تــــور کــــربــــلا

کربلا یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی دنیا در عراق است که در ماه‌های محرم و صفر شاهد بزرگ‌ترین گردهمایی شیعیان جهان است.اصولا زائرین تور کربلا را برای مقاصد زیارتی اهل بیت انتخاب می کنند.

ویزای شینگن

شینگن به منطقه عاری از گذرنامه اتحادیه اروپا اشاره دارد که بیشتر کشورهای اروپایی را در بر می گیرد. این بزرگترین منطقه سفر رایگان در جهان است.با توجه به همه‌گیری COVID-19، محدودیت‌هایی برای ورود به اتحادیه اروپا و منطقه شنگن از بسیاری از کشورها اعمال می‌شود.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS