ویزای شینگن

ویزای شینگن

ویزای شینگن

ویزای شینگن

در مورد ویزای شینگن

شینگن چیست؟
شینگن به منطقه عاری از گذرنامه اتحادیه اروپا اشاره دارد که بیشتر کشورهای اروپایی را در بر می گیرد. این بزرگترین منطقه سفر رایگان در جهان است.

محدودیت های سفر و ورود در پاسخ به کرونا
با توجه به همه‌گیری COVID-19، محدودیت‌هایی برای ورود به اتحادیه اروپا و منطقه شنگن از بسیاری از کشورها اعمال می‌شود.

برای دریافت آخرین اطلاعات و به‌روزرسانی‌ها در مورد محدودیت‌های ورود، آزمایش‌ها و مقررات قرنطینه در اتحادیه اروپا و منطقه شنگن، Schengen.News را بررسی کنید.

ویزای شینگن چیست؟
ویزای شینگن یک ویزای کوتاه مدت است که به افراد اجازه می دهد تا به ازای هر اقامت تا 90 روز برای مقاصد گردشگری یا تجاری به هر یک از اعضای منطقه شینگن سفر کنند.

ویزای شینگن رایج ترین ویزا برای اروپا است. دارنده آن را قادر می سازد تا از هر یک از کشورهای عضو شنگن وارد منطقه شینگن شده، آزادانه به داخل منطقه شنگن سفر کرده و از آن خارج شود. هیچ کنترل مرزی در منطقه شنگن وجود ندارد.

با این حال، اگر قصد دارید بیش از 90 روز در یکی از کشورهای شینگن تحصیل، کار یا زندگی کنید، باید برای ویزای ملی آن کشور اروپایی اقدام کنید.

چه کسانی برای ورود به اروپا به ویزا نیاز دارند؟
تمامی اتباع کشورهای ثالث که هنوز به توافقنامه آزادسازی ویزا با کشورهای عضو شنگن نرسیده اند، باید قبل از ورود به اروپا ویزا دریافت کنند.

برای بررسی اینکه آیا برای سفر به یکی از کشورهای عضو شنگن نیاز به ویزای شینگن دارید، در اینجا لیستی از کشورهایی وجود دارد که شهروندان آنها باید قبل از سفر به اتحادیه اروپا برای ویزای شینگن اقدام کنند.

ویزا

مدارک سفر و الزامات ورود برای اتباع غیر اتحادیه اروپا

اگر تبعه کشور غیر اتحادیه اروپا/شینگن هستید، صرف نظر از اینکه معاف از روادید هستید یا خیر، باید چندین سند را در بندر ورودی شینگن ارائه دهید تا اجازه ورود به آن داده شود.

مدارکی که باید هنگام ورود به منطقه شینگن ارائه دهید به شرح زیر است:

گذرنامه معتبر. در 10 سال گذشته صادر شده و حداقل 3 ماه پس از تاریخی که قصد خروج از اتحادیه اروپا را دارید معتبر است.
ویزای شینگن. اگر تبعه یکی از کشورهای ثالثی هستید که نیاز به ویزا دارند.
مقامات مرزی اتحادیه اروپا و شینگن همچنین ممکن است اطلاعات و اسناد دیگری مانند بودجه کافی، مدرک اقامت، مدت زمانی که قصد اقامت دارید، بلیط هواپیما رفت و برگشت، هدف از ورود، بیمه مسافرتی، دعوت نامه و غیره را درخواست کنند.

لطفاً مطمئن شوید که افسر مرزی هنگام ورود به منطقه شینگن به شما مهر ورود به گذرنامه می دهد. بدون مهر، ممکن است جریمه یا بازداشت شوید.

>> الزامات ورود به اتحادیه اروپا برای شهروندان ایالات متحده

کدام کشورهای اروپایی ویزای شینگن صادر می کنند؟
منطقه شینگن شامل 26 کشوری است که معاهده شنگن را امضا کرده اند که به شهروندان کشورهای عضو اجازه می دهد آزادانه و بدون عبور از گذرنامه و کنترل مرزی در این منطقه تردد کنند.

هر کشور عضو منطقه شینگن می تواند ویزای شینگن صادر کند.

ویزای شینگن

شرایط گرفتن ویزای شینگن

بسته به دلایل شما برای بازدید از کشورهای شنگن و تعداد دفعات بازدید شما، کنسولگری شینگن می تواند ویزای یکبار ورود، ویزای دو بار ورود یا ویزای چند بار ورود را برای شما صادر کند.

اعتبار ویزای یکبار ورود شما بستگی به تعداد روزهایی دارد که در فرم درخواست ویزای خود اعلام کرده اید که قرار است در منطقه شینگن باشید و تصمیم واقعی کنسولگری که ویزای شینگن را برای شما صادر می کند.

اگر مسافر مکرر هستید، می توانید برای دریافت ویزای اتحادیه اروپا با اعتبار حداکثر 5 سال درخواست دهید، اما باید در نظر داشته باشید که نمی توانید بیش از 90 روز در یک دوره زمانی 180 روزه در منطقه شینگن بمانید. اگر ویزای چند بار ورود برای اروپا دارید که تا 5 سال اعتبار دارد.

چگونه برای ویزای ورود به اروپا اقدام کنیم؟
برای درخواست ویزای شینگن برای سفر به اروپا، ابتدا باید بررسی کنید که بسته به هدف سفر و ملیت خود به ویزای شینگن نیاز دارید یا خیر. اگر این کار را انجام می دهید، پس باید برنامه سفر خود، چند روزی که قصد دارید در منطقه باشید، کشورهایی که قرار است از آنها بازدید کنید (اگر بیش از یک مورد باشد)، کشوری که قرار است وارد آن شوید و کشوری که قصد خروج از آن را دارید

هنگامی که متوجه شدید، باید تمام الزامات درخواست ویزای اروپا را که باید برآورده کنید، بررسی کنید و روند تعیین وقت ویزا را در یکی از کنسولگری های شینگن در کشور خود شروع کنید.

شرکت هواپیمایی آبگینه پرواز سنباد

برای درخواست انواع ویزای شینگن ( توریستی ) می توانید با شرکت هواپیمایی آبگینه پرواز سنباد اقدام کنید .آبگینه پرواز سنباد مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی می باشد و با بیش از 20 سال سابقه می تواند خدمات مفیدی را در اختیار شما بسته به شرایط شما قرار دهد .

برای ثبت درخواست خود می توانید درخواست خود را از اینجا ثبت کنید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید .کارشناسان فروش تورهای خارجی و داخلی آبگینه پرواز سنباد 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد .

ویزای شینگن


نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS