ویزای هند
1400/09/15 هند

ویزای هند

هندوستان

درمورد کشور پهناور هند

هند هر ساله پذیرای میلیون ها مسافر، کارآفرین و بازدید کننده است که به رشد فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی آن کمک زیادی می کند می باشد. هند با داشتن تفکر جهانی، باز و مدارا، همچنان امنیت ملی را در اولویت قرار می دهد.

بنابراین، مطابق با قانون مهاجرت هند، همه بازدیدکنندگان بالقوه با منشاء غیر هندی ملزم به درخواست ویزا بدون توجه به هدف سفر و مدت اقامت خود هستند. شهروندان نپال از این مقررات مستثنی هستند. بسته به هدف بازدید انواع مختلفی از ویزاها وجود دارد.


مرکز درخواست ویزای هند از مشتریان خود در ایران با طیف وسیعی از خدمات اداری اعم از بازدیدهای کوتاه مدت توریستی گرفته تا ویزای تجاری، شغلی، پزشکی و دانشجویی پشتیبانی می کند. تیم ما از مدیران ویزای کالیبر بالا دارای تخصص قوی در ارائه راه حل های سریع و قابل اعتماد برای مشتری هستند.

علاوه بر این، مشاوران آبگینه سنباد پروازبه دانش عمیقی از خدمات کنسولی مجهز هستند که به آنها اجازه می دهد تا به طور مؤثر درخواست های ویزاها را مدیریت کنند.

بیشـتر بدانیـد

هند با نام رسمی جمهوری هند Bhārat Gaṇarājy ، کشوری در جنوب آسیا است. این کشور هفتمین کشور بزرگ از نظر مساحت، دومین کشور پرجمعیت و پرجمعیت ترین دموکراسی در جهان است.

 این کشور از جنوب به اقیانوس هند، از جنوب غربی به دریای عرب و از جنوب شرقی به خلیج بنگال محدود می شود، از غرب با پاکستان مرزهای مشترک دارد؛

از شمال با چین، نپال و بوتان. و بنگلادش و میانمار در شرق. در اقیانوس هند، هند در مجاورت سریلانکا و مالدیو قرار دارد. جزایر آندامان و نیکوبار با تایلند، میانمار و اندونزی مرز دریایی مشترک دارند.


انسان‌های امروزی حداکثر 55000 سال پیش از آفریقا به شبه قاره هند رسیدند.شغل طولانی مدت آنها، در ابتدا در اشکال مختلف انزوا به عنوان شکارچی-گردآورنده، این منطقه را بسیار متنوع کرده است و بعد از آفریقا در تنوع ژنتیکی انسان دوم است.

زندگی ساکن در شبه قاره در حاشیه غربی حوضه رودخانه سند 9000 سال پیش پدید آمد و به تدریج به تمدن دره سند در هزاره سوم قبل از میلاد تبدیل شد.

تا سال 1200 قبل از میلاد، یک شکل باستانی از سانسکریت، یک زبان هندواروپایی، از شمال غربی در هند منتشر شده بود،که به عنوان زبان ریگودا آشکار شد و طلوع هندوئیسم در هند را ثبت کرد.

زبان‌های دراویدی هند در نواحی شمالی و غرب جایگزین شدند.در سال 400 قبل از میلاد، طبقه بندی و طرد شدن توسط کاست در هندوئیسم پدیدار شد، و بودیسم و ​​جینیسم به وجود آمدند و نظم های اجتماعی را بدون ارتباط با وراثت اعلام کردند.

تثبیت‌های سیاسی اولیه باعث پیدایش امپراتوری‌های مائوریا و گوپتا شد که در حوزه گنگ مستقر بودند.

دوران جمعی آنها مملو از خلاقیت های گسترده بود،اما با رو به زوال جایگاه زنان، و ادغام غیرقابل لمس بودن در یک سیستم اعتقادی سازمان یافته مشخص شد.

در جنوب هند، پادشاهی‌های میانی خطوط و فرهنگ‌های مذهبی به زبان دراویدی را به پادشاهی‌های آسیای جنوب شرقی صادر کردند.

هند















در اوایل قرون وسطی، مسیحیت، اسلام، یهودیت و زرتشت ریشه در سواحل جنوبی و غربی هند گذاشتند. ارتش های مسلمان از آسیای مرکزی به طور متناوب بر دشت های شمالی هند تسخیر شدند،در نهایت سلطنت دهلی را تأسیس کردند و شمال هند را به شبکه های جهان وطنی اسلام قرون وسطی کشاندند.

در قرن پانزدهم، امپراتوری ویجایاناگارا یک فرهنگ ترکیبی طولانی مدت هندو را در جنوب هند ایجاد کرد.در پنجاب، سیکیسم ظهور کرد و مذهب نهادینه شده را رد کرد.

امپراتوری مغول، در سال 1526، دو قرن صلح نسبی را آغاز کرد،که میراثی از معماری درخشان بر جای گذاشت. همچنین حاکمیت خود را تحکیم می کند.

حاکمیت ولیعهد بریتانیا در سال 1858 آغاز شد. حقوق وعده داده شده به هندی ها به آرامی اعطا شد،اما تغییرات تکنولوژیکی معرفی شد و ایده های آموزش، مدرنیته و زندگی عمومی ریشه دوانید.

یک جنبش ناسیونالیستی پیشرو و تأثیرگذار ظهور کرد که به دلیل مقاومت غیرخشونت آمیز مورد توجه قرار گرفت و عامل اصلی پایان دادن به حکومت بریتانیا شد.

در سال 1947، امپراتوری هند بریتانیا به دو قلمرو مستقل تقسیم شد، یک فرمانروایی هندوستان با اکثریت هند و یک قلمرو پاکستان با اکثریت مسلمان، در میان تلفات جانی در مقیاس بزرگ و مهاجرت بی‌سابقه‌ای.

هند از سال 1950 یک جمهوری فدرال است که در یک سیستم پارلمانی دموکراتیک اداره می شود. این یک جامعه کثرت گرا، چند زبانه و چند قومیتی است.

جمعیت هند از 361 میلیون نفر در سال 1951 به 1.211 میلیارد در سال 2011 افزایش یافت.در همان زمان، درآمد اسمی سرانه آن از 64 دلار آمریکا در سال به 1498 دلار آمریکا و نرخ باسوادی آن از 16.6 درصد به 74 درصد افزایش یافت.

از آنجایی که در سال 1951 یک کشور نسبتاً فقیر بود، هند به یک اقتصاد بزرگ با رشد سریع و مرکزی برای خدمات فناوری اطلاعات، با طبقه متوسط ​​رو به گسترش تبدیل شد.

هند دارای یک برنامه فضایی است که شامل چندین ماموریت فرازمینی برنامه ریزی شده یا تکمیل شده است.

فیلم‌های هندی، موسیقی و آموزه‌های معنوی نقش فزاینده‌ای در فرهنگ جهانی دارند.هند نرخ فقر خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، البته به قیمت افزایش نابرابری اقتصادی.

هند یک کشور دارای تسلیحات هسته‌ای است که از نظر هزینه‌های نظامی در رتبه بالایی قرار دارد. این کشور با همسایگان خود، پاکستان و چین، بر سر کشمیر اختلافاتی دارد که از اواسط قرن بیستم حل نشده است.

از جمله چالش‌های اجتماعی-اقتصادی هند، نابرابری جنسیتی، سوء تغذیه کودکان،و افزایش سطح آلودگی هوا است.

سرزمین هند با چهار کانون تنوع زیستی بسیار متنوع است.[پوشش جنگلی آن 21.7 درصد از مساحت آن را تشکیل می دهد.

حیات وحش هند، که به طور سنتی در فرهنگ هند با تسامح دیده می‌شود،در میان این جنگل‌ها و جاهای دیگر در زیستگاه‌های حفاظت‌شده حمایت می‌شود.

هند





نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS