تور آنتالیا ویژه نوروز 1401
1400/10/26 آنتالیا

تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

تور وژه نوروز1401

در تور آنتالیا سفری دلچسب به شهر تفریحی آنتالیا کشور ترکیه که دارای بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی، سواحلی  همراه با هتل های بزرگ می باشد را شروع خواهید کرد.

آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه است که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به نام سواحل فیروزه ای شناخته می شوند و سالانه در فصول مختلف این جاذبه گردشگری آنتالیا هزاران توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند .

تور آنتالیا ویژه تعطیلات نوروز 1400

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شمار می رود. جدا از وضعیت آب و هوایی، تعطیلات بسیار عالی عید نوروز نیز دیگر دلیلی است که مردم ایران این ایام را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. 

مردم بسیاری در روز های عید تعطیلاتی دارند که در طول سال نمی توانند داشته باشند، به همین دلیل بهترین زمانی است که می توانند برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند.

رفت و آمدها، دید و بازدیدهای سال نو برای بسیاری از مردم دیگر قابل تحمل نیست و بسیاری از مردم برای رهایی از این شرایط و رفت و آمدها برنامه سفر خود را برای عید نوروز می گذارند. 

تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است و خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود تورهای مورد علاقه شان را رزرو می کنند.

به خاطر وجود بازار عرضه و تقاضا، قبل از عید نوروز، قیمت ها افزایش نسبتاً زیادی پیدا می کند. بنابراین چنانچه می خواهید تورهای خارجی را برای ایام سال نو رزرو نمایید، بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا متحمل هزینه گزافی نباشید.

 تور آنتالیا ویژه نوروز 1401زمان بسیار مناسبی است که شما می توانید از جذاب ترین کشورهای دنیا دیدن نمایید. مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی را در تعطیلات سال نو تجربه نمایید. فرهنگ مردم را نیز می توانید ببینید و با آن بیشتر آشنا شوید. 

آژانس مسافرتی آبگینه پرواز سنباد مجری مستقیم تور آنتالیا ویژه تعطیلات عید نوروز 1401، آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به مسافران خود می باشد.

آنتالیا

سفری شگفت انگیز در فصل بهار با تور آنتالیا بهار 1401 

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل بهار نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل بهار یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد.

اصلا فصل بهار، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های بهاری خود دارید. می توانید سفر خود را در فرودین ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای اردیبشهت و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید.

یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی بهار می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید.

آژانس آبگینه پرواز سنباد با ارائه بهترین تور آنتالیا بهار 1401 و ارزان ترین تور آنتالیا فروردین ماه 1401 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای اردیبهشت ماه در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور آنتالیا اردیبهشت 1401 رقم بزنید.

تور آنتالیا

وضعیت آب و هوای آنتالیا

آنتالیا در تمام فصل های سال دارای توریست و گردشگران از سرتاسر دنیا است.

آنتالیا اکثر فصول سال آفتابی است و آب و هوای آنتالیا گرم و معتدل می باشد و این امر برای بسیاری از گردشگران لذت بخش می باشد چرا که می توانند از تفریحات آبی آنتالیا نهایت استفاده را بکنند.

 آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای است که دارای تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل است. از اواسط فروردین ماه تا آبان ماه می توانید شنا کنید. بارش باران هم در آنتالیا به فصل های پاییز و زمستان اختصاص دارد.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برای تمامی مسافران و توریست ها می باشد.

اگر به بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقمند می باشید آنتالیا دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و موزه های تاریخی مانند موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد اما اگر به دنبال خرید و بازدید از مراکز فروش می باشید خبر خوشحال کننده این است که شهر آنتالیا دارای تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید لوکس و مدرن می باشد.

تور آنتالیا1401

در تور ترکیه آنتالیا حتما این کارها را تجربه کنید

  • از بازارهای محلی سوغاتی بخرید.

  • غذاهای محلی آنتالیا را حتما امتحان کنید.

  • از تجربه هیجان تفریحات آبی آنتالیا غافل نشوید.

  • سری به شهربازی معروف لند اف لجندز آنتالیا بزنید.

  • در کوچه پس‌کوچه‌های تاریخی آنتالیا به قلب دوران با شکوه عثمانی بروید.

  • قدم زدن در کنار سواحل درخشان مدیترانه و تماشای غروب آفتاب را فراموش نکنید.

  • خوردن قهوه ترک و چای در استکان‌های کمرباریک ترکیه به همراه باقلوا یا لوکوم ترکیه را امتحان کنید.

  • در مراکز خرید آنتالیا سعی کنید از نمایندگی برندهای مختلف که اجناس آن تخفیف خورده‌اند خرید کنید.

  • در بازارهای آنتالیا می‌توانید کمی چانه بزنید و با گرفتن تخفیف از فروشنده‌ها اجناس را با قیمت مناسب‌تری بخرید.

آنتالیا-نوروز-141-سنباد

قبل از سفر با تور آنتالیا این نکات را در نظر بگیرید

  • قبل از خرید تور آنتالیا از تهران به منطقه‌ای که ترجیح می‌دهید در آن اقامت داشته باشید توجه کنید.

  • در مورد امکانات و خدماتی که هتل آنتالیا ارائه می‌دهد از آژانس هواپیمایی اطلاعات کسب کنید.

  • در مورد جزئیات بیمه سفر و قیمت تور آنتالیا از آژانسی که تور را می‌خرید سوال کنید.

  • وضعیت آب و هوای آنتالیا را بررسی کنید تا متناسب با شرایط جوی لباس و وسایل مورد نیاز همراهتان ببرید.

  • حتما کمی پول خرد لیر همراه داشته باشید.

  • بهتر است پولتان را در یکی از صرافی های معتبر ایران به دلار یا یورو تبدیل کنید.

  • با فعال کردن رومینگ می‌توانید به راحتی از تلفن همراهتان در آنتالیا استفاده کنید اما هزینه تماس‌ها بالا است و به صرفه نیست.

  • آنتالیا شهری آزاد است اما برای بازدید از مسجد باید لباس مناسب به همراه روسری بپوشید و کفشتان را پیش از وارد شدن به مسجد دربیاورید.

  • نرخ کرایه تاکسی بر اساس مسافت طی شده با تاکسی متر حساب می‌شود.

  • پول و پاسپورتتان را در سیف باکس هتل بگذارید و در سطح شهر با خود نچرخانید.

  • برای خرید تور ارزان آنتالیا می‌توانید هتل های ارزان آنتالیا را رزرو کنید؛ تورهای لحظه آخری آنتالیا را بخرید؛ و یا اینکه در فصل‌های خلوت سال به آنتالیا سفر کنید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS