هتل ترنج کیش
1399/11/13

هتل ترنج کیش

یکی از زیباترین و لوکس ترین  هتل های کیش ، هتل ترنج کیش است ،این هتل زیبا با طراحی یکتا و چشمگیرش که الهام گرفته از بته جقه اصیل ایرانی است، اولین هتل دریایی ایران و خاور میانه  به حساب می آید .

ویژگی های منحصر بفرد هتل ترنج کیش

همانطور که گفتیم این هتل اولین هتل ایران و خاورمیانه است که مانند هتل های مالدیو و کاراییب بر روی آب احداث شده است ، البته در ساخت این هتل دستورالعمل های لازم ایمنی مانند ایجادیک موج شکن طبیعی به کار گرفته شده است که در برابر باد، طوفان وخطرات احتمالی کاملا مقاوم باشد .

از مهمترین ویزگی های هتل ترنج  این است که در ساخت این  هتل تلاش شده که کوچکترین آسیبی به محیط زیست وارد نشود، در راستای تحقق این هدف دو جزیره ی مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی در هتل ترنج ساخته شده است

به همین دلیل  هتل ترنج موفق به دریافت تندیس ویژه اولین هتل دوستدار و حامی محیط زیست از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور شده است.

همچنین موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این هتل باعث شده  که در هر قسمت  نماهای بسیار زیبایی  مانند طلوع و غروب خورشید ، تصویر بسیار زیبای دریا  ، امواج ،رقص ماهیان و لاک پشتها ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و …  را برای میهمانان به نمایش در بیاورد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب هتل ترنج ، ترانسفر لاکچری آن با دوج دورانگو است، که یکی از خودروهای لوکس در دنیا به حساب می آید.

این هتل دارای دو فاز است که یک فاز آن بر روی دریا احداث شده و فاز دوم آن درساحل ودر مرحله ی بهره برداری است .

امکانات ویژه اتاق های هتل ترنج کیش

فاز یک هتل ترنج دارای 100 سوییت می باشد که همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی هستند. هیجان انگیزترین قسمت این سوییت ها کف شان است ،کف اتاق ها شیشه ای است و شما هر لحظه می توانید از کف اتاقتان دریا را ببینید.

این سوییت ها دارای متراژ های مختلف 60 ، 40 و 120 می باشد که به صورت سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشند.فاصله هریک از این سوییت ها از هم بر روی اسکله چوبی در حدود 1 کیلومتر است که اگر از بالابه چینش آنها نگاه کنید ، در قالب یک بته جقه طراحی شده اند.

البته نگران جابه جایی روزانه و دسترسی به ملزومات مورد نیازتان نباشید چراکه طراحان این هتل برای این مساله هم راه حلی در نظر گرفته اند که آن هم استفاده از  ماشینهای گلف برای حمل و نقل و ماشین های ترولی گلف برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها است.

سوئیت های هتل ترنج مجهز به امکاناتی مانند ،تخت هایی نرم، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه ملزومات شخصی، سشوار، صندوق امانات داخل اتاق وان جکوزی و ... می باشد. لاکچری  ترین سوئیت هتل ترنج کیش  سوییت امپریال می است  ،این سوییت  2 خوابه بوده و چشم انداز دریا و رو به غروب دارد.

البته همه ی سوئیت های هتل ترنج جزیره کیش چشم اندازی رو به دریا، دارند اما  سوییت های رویال آن نیز نمایی از غروب آفتاب دارد. در تمامی اتاق های هتل دریایی ترنج در جزیره کیش امکانات یکسانی وجود دارد، اما در سوییت امپریال حوله حمام لباسی و وان جکوزی نیز وجود دارد.

اگر برای سفر ماه عسل به کیش آمده اید حتما یکی از سوییت های امپریال را برای اقامت انتخاب کنید تا خاطره ی یک سفر رویایی و رمانتیک برای همیشه در ذهنتان ثبت شود.


خدمات رایگان اتاق ها

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP
     
  • صبحانه بوفه
     
  • مینی بار
     
  • اینترنت
     
  • سرویس روزانه به مراکز خرید
  • والیبال ساحلی
     
  • سالن بدنسازی
  • خانه کودک

رستوران هتل ترنج کیش

صبحانه هتل ترنج به صورت بوفه می باشد که ترکیبی از صبحانه های سرد و گرم می باشد.

در هتل ترنج 3 رستوران با کیفیفت غذایی بسیار بالا وجو دارد اگر چه قیمت غذاعای این رستوران ها بسیار گران است اما تنوع غذاهای باکیفیت بالا و همچنین محیط لوکس و شیک رستوران شما را هم وسوسه می کند که حداقل برای سرو یک وعده به این رستوران ها بروید..یکی از بهترین رستوران های هتل ترنج رستوران تاج ترنج است که با متنوع ترین غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.  

اگر هوس کردید شام تان را بر روی عرشه ی چوبی و چشم انداز افق طلایی خلیج فارس میل کنید حتما سری به رستوران خورشید هتل ترنج بزنید.

همچنین هتل ترنج دارای دو کافی شاب بینظیر است که ترکیب دو موزیک زنده و نوای دلنشین امواج دریا آنها را به خصوص ترکرده است . انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش ها، دسرها، کیک ها و ... در این کافی شاپ ها ارائه می شود .

فاصله ی هتل ترنج از دیگر جاذبه هایگردشگری کیش

فاصله تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش - 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش - 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش - 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش - 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه کیش - 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کشتی یونانی کیش - 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک ساحلی مرجان کیش - 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا  شهر زیرزمینی کاریز10 -دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر باستانی حریره- 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک درخت سبز - 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب ها  - 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع گلف کیش - 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا آب انبار سنتی - 11 دقیقه با ماشین

آدرس هتل ترنج کیش

کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

 





برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS