پارک دلفین کیش
1399/10/23

پارک دلفین کیش

مجموعه تفریحی پارک دلفین های کیش درحدود ۱۰۰ هكتار مساحت دارد ودر جنوب شرقی جزیره كیش قرار گرفته است.

این مجموعه دارای متنوع ترین گونه های پستانداران دریایی مانند دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن در دلفیناریوم خاورمیانه می باشد .

استخرهای این مجموعه مملو از ۱۸۰۰۰ متر مکعب آب دریا هستند و بیش از ۲۱  پستاندار دریایی در این استخرها نگهداری می شوند تا برنامه های مهیج و بی نظیری برایتان به نمایش بگذارند .

گفته میشود تعدادی از این دلفینها با یک پرواز چارتر اختصاصی از آکواریوم های بزرگ از کشور ژاپن به ایران آورده شده اند.

تصاویر نقاشی شده از دلفین ها بر روی سنگها که مربوط به هزاران سال پیش است نشان می دهد که انسان ها از دیرباز به دلفین ها علاقه خاصی داشته اند. دلفین ها گونه ای از پستاندارن هستند که به گفته ی ارسطو جز باهوش ترین  و مهربانترین حیوانات می باشند . همچنین یونانی حرکت دلفین ها و پرش آنها بر روی موج ها را  خوش یمن می دانستند و  نگاه ویژه ای به این موجود دوست داشتنی داشتند .

دلفین ها عاشق بازی کردن و حرکات نمایشی هستند بنابراین وجود این حیوانات باهوش و دوست داشتنی در کنار باغ پرندگان کیش و تونل خزندگان کیش و باغ انواع گیاهان کمیاب دنیا در مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش می تواندهر گردشگری را  وسوسه کند تا  به این  مجموعه تفریحی  سری بزند.

دلفین ها می توانند در کمتر از یک ثانیه میزان اکسیژن لازم برای 15 دقیقه را ذخیره کنند همین توانایی شگفت انگیز این موجودات فرصتی به آنها می دهد تا بتوانند هم در خشکی و هم در آب حرکات جذاب و نمایشی زیبایی به شما ارائه دهند .البته بر کسی پوشیده نیست که انجام این حرکات نیازمند آموزش است که خوشبختانه از بدو ورود این دلفین های دوست داشتنی مربیان جوان و خلاق ایرانی هم دوره های مربی گیری حرفه ای برای آموزش دلفین ها را فراگرفته اند تا بتوانند نمایش بینظیری به مخاطبانشان ارائه دهند.

اگر به همراه فرزندانتان به این جزیره سفر کرده اید حتما از این مجموعه ی تفریحی زیبا و سرگرم کننده دیدن کنید و لذت یک سفر بینظیر را برای همیشه در ذهن فرزندانتان ثبت کنید.

زیبایی مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش منحصر به دلفین های آن نمی باشد اگر طرفدار طبیعت هستید و از دیدن درخت های زیبا لذت میبرید شما را به دیدن هزاران درخت نخل ، بنجامین های بسیار بزرگ ، درخت لور ، گل ختمی ، آکاسیا، اوکالیپتوس، تکوما ، شیشه شور ، کند کارپوس ، سیاه  نوفیلد ، جونیا پروس و ۲۵ گونه کاکتوس در فضای سبز پارک دلفین کیش دعوت میکنیم .در پارک دلفین کیش مکان هایی مثل جنگل باران های مصنوعی ، کوه آتشفشان ، دنیای ارکیده و باغ پروانه ها  وجود دارد  تا لذت تفریح در این مجموعه را برای گردشگران تور کیش چند برابر کند.

از دیگر امتیازات این مجموعه این است که در این مجموعه برای همه ی سلیقه ها سرگرمی وجود دارد.طرفداران پرندگان می توانند به باغ پرندگان درون پارک که دارای  57 گونه از پرنده های خاص و رنگارنگ است بروند و از تماشای پرندگان زیبا لذت ببرند. لک لک ، طوطی ماکائو ، پلیکان ، تمساح ،شتر مرغ ،توکان ، تورکو ، قو و پنگوئن آفریقایی بخشی از گونه های پرندگان و خزندگانی هستند که در باغ پرندگان نگه داری می شوند. 

خدمات پارک دلفین کیش

  • باغ پرندگان
  • باغ گیاهان
  • دلفین شو
  • تونل خزندگان
  • آکواریم آب شور



بازدید از تمامی این مجموعه تنها با پرداخت مبلغ ورودی پارک دلفین های کیش امکان پذیر بوده و در حدود ۴ ساعت زمان می برد. در این مدت راهنماهای مستقر در پارک  شما را در هر ایستگاه راهنمایی کرده و توضیحات لازم برای هر قسمت را به شما میدهند و می توانید بوسیله عکاسان حرفه ای مستقر در مجموعه عکس و فیلم تهیه نمایید.

برنامه های کلاسیک شو ، پرشین شو ، دلفین شو هر روز در پارک برای گردشگران داخلی و خارجی برنامه های ویژه ای دارند.

قوانین و مقررات پارک دلفین های کیش

  • بلیط نوزاد (تا زیر 2 سال) به شرط ارائه ی کارت شناسایی رایگان می باشد
  • تهیه ی بلیط برای کودکان 2 تا 4 سال الزامی بوده که صدور آن صرفا از طریق دفتر فروش مستقر در پارک دلفین های کیش انجام میگردد
  • ورود دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای و حرفه ای با لنز و زوم 35 میلیمتر و بیشتر و همچنین دوربین فیلم برداری به مجموعه پارک دلفین های کیش ممنوع می باشد. عکسها در ابتدا گرفته میشود و اگه تمایل داشته باشید در انتهای شو برای تان چاپ میکنند
  • ورود هرگونه کالسکه به کلیه سالن های مجموعه پارک دلفین های کیش ممنوع می باشد
  • بعد از نمایش  چهار دلفین آموزش دیده با چهار مربی ،نوبت به نقاشی  کشیدن دلفین ها  می رسد که در پایان این نقاشی ها به حراج گذاشته میشود واگر بازدیدکنندگان تمایل داشته باشند می توانند با پرداخت هزینه ی جدا  با دلفین ها شنا کنند و عکس بگیرند.


هتل و مراکز نزدیک به پارک دلفین کیش

اگر می خواهید در کمترین فاصله از این مرکز تفریحی مستقر باشید هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر جز بهترین گزینه ها برای اقامت شما می باشند، پیش از این قرار بود هتل بین المللی ۷ ستاره مجلل کوروش کبیر نیز در نزدیکی پارک دلفینها احداث شود اما با روند تعطیلی ساخت این پروژه مدرن فعلا اطلاعی درباره راه اندازی هتل در دسترس نیست .

اگر بعد از تفریح در پارک دلفین هوس خرید کردن به سرتان زد به  بازار بین المللی مرجان  برویدکه  نزدیک ترین مرکز خرید به این مجموعه عظیم می باشد.






نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS