جاذبه های گردشگری کیش | آژانس هواپیمایی سنباد گشت

جاذبه های گردشگری کیش | آژانس هواپیمایی سنباد گشت
1399/10/02

جاذبه های گردشگری کیش | آژانس هواپیمایی سنباد گشت

یکی از بهترین وزیباترین مقاصد سفرهای داخلی سفر به جزیره ی کیش است

پیشینه ی تاریخی ،طبیعت زیبا و همچنین جاذبه های تفریحی این جزیره زیبا دلایل کافی هستند تا شما دلتان بخواهد هر ماه و هرسال با هربودجه ای به این جزیره ی  دوست داشتنی سفر کنید .

آژانس سندباد گشت آبگینه مفتخر است تا در این مقاله شما را با جاذبه های گردشگری جزیره ی کیش بیشتر آشنا کند

جزیره ی کیش را چقدر می شناسید ؟

از روزگاران قدیم جزیره ی کیش به دلیل موقعیت مکانی اش که بر سر راه چین و اروپا بود مورد بازدید میلیون ها گردشگر قرار گرفته بود.

و از آنجایی که یکی از سرسبزترین مناطق خلیج فارس است همواره از قطب های گردشگری جنوب کشور به شمار می آید.

کسانی که تا کنون به این شهر سفر نکرده اند شاید با شنیدن نام جزیره به یاد سواحل وآب های کم عمق بیفتند اما خو شبختانه این جزیره ی زیبا با  جاذبه های متفاوت و زیبایش می تواند برای همه ی سلیقه ها خاطره ساز باشد .

ساحل مرجانی

بی شک ساحل مرجانی کیش یکی از زیباترین سواحل ایران است .زلال  و شفاف بودن آب ساحل مرجانی در هنگام غروب شما را بر آن میدارد که حتما دوربین تان را روشن کنید و چند عکس خاطره انگیز با این صحنه ای زیبا در آلبومتان ثبت کنید .

بوستان آهوان

 اگر به خیابان فردوسی کیش بروید به شما قول می دهم که تجربه ی بی نظیری خواهید داشت چرا که  در انتهای  این خیابان زمینی به مساحت 2 هکتار را می بینید که پر از آهو است . آهوان زیادی که در کمال آسایش و امنیت زندگی می کنند و شما نیز می توانید از نزدیک آنها را ببینید و لذت بی نظیری را تجربه کنید .البته در بوستان آهوان گونه های دیگر حیوانات از جمله شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نیز به چشم می خورد .

کشتی یونانی

حتی اگر به کیش سفر نکرده باشید حتما نام کشتی یونانی به گوشتان خورده است .در سال 1345 این کشتی به سواحل  زیبای جزیره ی کیش رسید و علی رغم تلاش های بسیار  صاحبان یونانی اش نتواست از جزیره ی کیش دل بکند و برای همیشه در آن ماندگار شد .

پارک دلفین کیش

اگر می خواهید خاطره ی یک سفر دل انگیز برای همیشه در ذهن فرزندانتان باقی بماند حتما آنها را به  دیدن حرکات و نمایش های جالب و بانمک دلفین های با هوش در  دلفیناریم ببرید .

پارک دلفین کیش  در جنوب شرق جزیره و در محوطه باغ پرندگان قرار گرفته است .

اسکله تفریحی کیش

بعد از گشت و گذار و هیجان های زیاد شما به آرامش نیاز دارید به شما توصیه میکنم این آرامش بی نظیر را در اسکله ی تفریحی کیش تجربه کنید .لذت تماشای موج های آرام و آبی بیکران گوارای وجودتان .

خانه ی بومیان

شاید  شما هم علاقه مند باشید که  درباره ی تاریخ و فرهنگ جزیره ی کیش،آداب و رسوم و صنایع دستی اش اطلاعاتی کسب کنید ، با رفتن به  موزه خانه ی بومیان این اطلاعات در اختیار شما قرار میگیرد .

فلای برد

اگر یکی از فانتزی های شما هم پرواز بر سطح آب است حتما به فلای برد بروید و با یک تیر دو نشان بزنید هم پرواز کنید هم آب بازی

البته برای تجربه ی این پرواز هیجان انگیز باید عضله های قوی داشته باشید تا در آب سقوط نکنید

شهر باستانی حریره

یکی دیگر ازمناطق زیبای جزیره کیش شهر باستانی حریره است که شهر این قدمت دیرینه ای دارد جز آثار ملی نیز ثبت شده است

گذر هنرمندان

اگر میخواهید هنرمندان را در یکجا ملاقات کنید به گذر هنرمندان در جزیره ی کیش سری بزنید .

 در این گذر گاه مسیری برای پیاده‌روی وجود دارد  که در آن تندیس‌های زیبا و زیادی از بزرگان ایرانی چون پروین اعتصامی (شاعر بلندآوازه)، غلامحسین بنان (موسیقی‌دان و خواننده)، محمدتقی جعفری (علامه)، شریف لطفی (موسیقیدان)، حسین بهزاد (نقاش و مینیاتوریست) و ... به چشم میخورد که تاثیر به سزایی در  آشنایی فرهنگی و شناخت شخصیت‌های این مرزوبوم  به گرداشگران داشته است .

پارک ساحلی سیمرغ

اگر  یکی از هتل های سیمرغ یا ماریانا را برای اقامت انتخاب کرده اید شما خیلی خوش سلیقه هستید چرا که روز خود را در کنار پارک زیبای سیمرغ با ساحل ماسه ای چشم نوازش آغاز خواهید کرد .

خانه ی اعیانی کیش

همانطور که قبلا هم گفتیم پیشینه ی تاریخی کیش یکی از اصلی ترین دلایل علاقه ی گردشگران به این منطقه است

خانه ی اعیانی کیش یکی از بناهای باستانی این جزیره است که بناهای آن مربوط به دوره ی ایلخانی است و شباهت زیادی به بناهای کاشان و یزد دارد

لاک پشت های دریای جزیره ی کیش

بی دلیل نیست که جزیره ی کیش همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی زیادی قرار گرفته است از آنجا که خلیج فارس دریای آزاد است و به آب های بین المللی وصل است دارای تنوع گونه های دریایی و جانوری زیادی است .

لاک‌پشت‌های نوک‌دار و لاک‌پشت‌های سبز از جمله این گونه های جانوری هستند که به ادامه حیات موجودات دیگر کمک میکنند ،سالانه علاوه بر گردشگران  تعداد زیادی از فعالان محیط زیست نیز  برای دیدن این لاک پشت های دوست داشتنی به جزیره کیش مسافرت میکنند .

نمایشگاه خزندگان

اگر از علاقه مندان به محیط زیست هستید حتما از خاص ترین جاذبه گردشگری جزیره کیش ،نمایشگاه خزندگان دیدن کنید در این باغ بیش از ۱۰۰ گونه خزنده از انواع مختلف و مارها   زیست میکنند .مارهای بوآ، پیتون آفریقایی و سوسمارهای ماداگاسکار نیز در این منطقه نگهداری می شوند

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS