جاذبه-های-گردشگری-ایتالیا

6 جاذبه ی زیبای کشور بارسلونا

شهری در ساحل شمال شرقی اسپانیا است. این شهر پایتخت و بزرگترین شهر جامعه خودمختار کاتالونیا و همچنین دومین شهرداری پرجمعیت اسپانیا است. با جمعیت 1.6 میلیون نفر در محدوده شهر، منطقه شهری آن به شهرداری های مجاور متعدد در استان بارسلون گسترش می یابد و حدود 4.8 میلیون نفر را در خود جای داده است .

مهم ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا - رم و میلان

در این مقاله به معرفی تعدادی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهرهای میلان و رم در کشور ایتالیا می‌پردازیم تا با معرفی هرچه بیشتر این مکان‌ها بتوانید سفرهای لذتبخش‌تری به ایتالیا داشته باشید..

آشنایی با جاذبه های کشور ایتالیا

آشنایی با کشور ایتالیا گروه آبگینه گشت در این مقاله قصد آشنا کردن شما دوستان عزیز با کشور ایتالیا را دارد (آشنایی با کشور ایتالیا) . برای اقامت در ایتالیا و یا تحصیل در ایتالیا توصیه می کنیم تا ابتدا آشنایی با کشور ایتالیا داشته باشید. ما سعی در ارایه کامل ترین اطلاعات در رابطه با آشنایی با کشور ایتالیا داشته و در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

آشنایی با جاذبه های کشور ایتالیا

ایتالیا جزو یکی پرطرفدارترین تورهای اروپایی می باشد که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر می باشد. در این مطلب اطلاعاتی در مورد شهر های کشور ایتالیا میپردازیم با ما همراه باشید .

آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا در جنوب اروپا واقع شده و علاوه بر شبه‌جزیره ایتالیا، شامل دو جزیره بزرگ دریای مدیترانه، سیسیل و ساردینی است. ایتالیا از شمال با کشورهای فرانسه، سوئیس، اتریش و اسلوانی هم‌مرز است. ایتالیا در درون خود هم دو ایالت مستقل را جای داده است: «واتیکان و سن‌مارینو»




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS